Splošni pogoji
Za vse dobave, storitve in ponudbe spletne trgovine nort.si, katere lastnik je podjetje Go 4 d.o.o., veljajo spodnji pogoji, razen če se deležne stranke izrecno dogovorijo drugače.
Spletno mesto nort.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Plačilo
Spletna trgovina nort.si omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo s kreditno/debetno kartico Visa, Mastercard, Maestro, American Express
- plačilo s kreditno kartico Diners (tudi na obroke)
- plačilo preko plačilnega sistema PayPal
- plačilo preko plačilnega sistema Apple Payin Google Pay
- plačilo po predračunu preko bančnega nakazila (predračun mora biti poravnan v roku 5 delovnih dni, v nasprotnem primeru se naročilo šteje za preklicano)
- plačilo z gotovino po povzetju preko dostavne službe GLS
V primeru, če je izdelek narejen po navodilih kupca in prilagojen potrebam kupca (npr. dodatno vezenje ali tisk lastnega imena na izdelek) je potrebno v vsakem primeru predhodno plačilo.
Dostava po Sloveniji
Artikli, naročeni na nort.si so v večini primerov poslani še isti dan, najkasneje naslednji delovni dan. Naročila so po Sloveniji dostavljena s kurirsko službo GLS, predvidena dostava po Sloveniji je v 1-2 delovnih dneh. Če v času dostave kupca ni na predvidenem mestu dostave bo dostavljavec pustil sporočilo z nadaljnimi navodili.
Pri nakupu nad €100,00 je dostava brezplačna, drugače stane €3,00.
GLS omogoča tudi prevzem paketa v GLS Paketnih trgovinah in GLS Paketomatih. Lokacijo GLS Paketnih trgovin in GLS Paketomatov najdete tukaj. Pogosta vprašanja in odgovore glede dostave s kurirsko službo GLS pa najdete tukaj.
Poleg dostave na dom omogočamo tudi osebni prevzem pošiljk v trgovini Nôrt ter trgovini Peak Performance Ljubljana tekom odpiralnega časa, ki ga najdete tukaj.
V primeru posebnih želja vas prosimo, da jih vpišete pod opombe naročila na dnu košarice ali pa nas kontaktirajte.
Dostava po Evropi
Po EU državah pošiljke dostavljamo s kurirsko službo GLS in DHL Express.
GLS Standard dostava po EU je brezplačna za naročila nad €600,00, drugače stane €12,00.
DHL Express dostava po EU je brezplačna za naročila nad €600,00, drugače stane €25,00.
DHL Express Next Day dostava po EU stane €35,00.
Dostava izven EU
Po državah izven EU pošiljke dostavljamo s kurirsko službo DHL Express.
DHL Express dostava izven Evrope je brezplačna za naročila nad €600,00, drugače stane €35,00.
Cene
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko. Cene se lahko spremenijo, brez predhodnega obvestila. Pri nakupu bo upoštevana cena v trenutku oddaje naročila.
Vračilo blaga
Kot kupec imate pravico, da kupljeno blago vrnete brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu oz. odstopu od pogodbe morate pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejema blaga. V tem primeru sami poravnavte stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega izdelka. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v original embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Izjeme pri vračilu blaga:
Naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne morete vrniti v naslednjih primerih:
- pri strojih, aparatih, računalniški opremi, avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če ste že odprli varnostni pečat ali odpakirali iz originalne embalaže
- če gre za dobavo knjig
- če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen vašim potrebam
- če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob pisni potrditvi potrošnika prekoelektronske pošte. Kot potrošnik omenjeno odkupnino koristite izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Obrazec za vračilo blaga oz. Obvestilo o odstopu od pogodbe je na voljo tukaj.
Odstop od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate kot potrošnik pravico, da v 14 dneh obvestite podjetje, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem vas bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena zakona ZVPot.
V primeru odstopa od pogodbe nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnemo vsa prejeta plačila.
Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju na obrazcu, ki ga najdete tukaj ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.
Šteje se, da ste kot potrošnik podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Natančnejše določbe Zakona o varstvu potrošnikov glede pogodb, sklenjenih na daljavo in pogodb, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov najdete tukaj.
Učinek odstopa od pogodbe
Če odstopite od te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, prejeta od vas, izključujoč strošek dostave, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko smo obveščeni o vaši odločitvi, da odstopite od te pogodbe. Takšno povračilo bomo izvedli z uporabo enakih plačilnih sredstev, kot ste jih uporabili za začetno transakcijo, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v vsakem primeru ne boste imeli nobenih taks, kot posledica takega povračila. Pridržujemo si pravico do zadrževanja sredstev, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga.
Vrnite nam blago ali ga predajte brez nepotrebnega odlašanja v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh od dneva, ko nam sporočite umik iz te pogodbe. Rok je izpolnjen, če pošljete nazaj blago pred potekom 14 dni. Odgovorni ste za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki izhaja iz ravnanja, ki ni potrebno in je bilo ugotovljeno da ni v skladu z naravo, značilnostjo in delovanjem blaga.
Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Za spletne nakupe lahko v skladu z določbami ZVPot uveljavljate reklamacijo iz naslova stvarne napake v roku dveh let od prejema blaga, kar izkazujete z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Tako lahko uveljavljate svoje pravice na sledeč način:
Če o napaki obvestite prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita,
v reklamacijskem obrazcu ste dolžni natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda,
obvestilo o napaki lahko ponudniku sporočite osebno, pri čemer vam, kot ponudnik moramo izdati potrdilo,
potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če napaka ni sporna, čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodimo kupčevi zahtevi.
Kot ponudnik pisno odgovorimo na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. V primeru, da uničimo ali izgubimo proizvod, ki nam je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, smo vam dolžni izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali plačati odškodnino v višini cene proizvoda.
Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila o dostavi ter izpolnjenem reklamacijskem obrazcu.
Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.